מוניות לנתב"ג ב-150 ₪ מתל אביב והמרכז

מוניות לנתב"ג ב-150 ש"ח ביום מתל אביב רמת גן וגבעתיים בטלפון הבא: 052-8927739

יש מחירים הוגנים באיזור המרכז מוניות לנתב"ג לדוגמא נותנים פתרון שהוא גם נוח וגם זול למוניות לנתב"ג. רבים מציבור הנוסעים לחו"ל כלל לא מודעים לאפשרות שמחיר המוניות לנתב"ג יהיה נמוך מ-160 ש"ח מאיזור המרכז ותל אביב, מוניות תל אביב ברובם לוקחות מחירים גבוהים ביותר על הנסיעות לשדה התעופה ללא התחשבות כלל במצב הכלכלי בו אנו נתונים כעת, מוניות לנתב"ג מתחשבת ביותר בציבור נוסעיה ונותנת שרות טוב וזול באיזור תל אביב והמרכז. נשאלת השאלה מדוע אין מודעות בקרב הציבור למחירים אלו, התשובה היא ככל הנראה באדישות הציבור למחירים הגבוהים הנוחתים עליו מכל עבר והסכמה בלא יודעין לניצול הציבור בכל תחומי המשק ולאו דוקא בתחום המוניות.

נשאלת השאלה כיצד פותרים את בעיית אדישות הציבור לגבי המחירים במשק וגם תרבות הצריכה ההולכת וגוברת מיום ליום ללא כל פורפוציה לגבי המצב בשוק הכלכלי בארץ .בקצב הנוכחי תוך זמן קצר ביותר המשק בארץ וגם בשאר העולם יצתמצם למימדים קטנים המותאמים לצרכים בסיסיים בלבד של האנשים, הרי כעת נוצר מצב מטורף שבו אנשים רודפים כל הזמן אחרי המותגים ומחפשים כל הזמן מה לרכוש יותר ויותר במבחר העצום שיש בחנויות ומי צריך בכלל כל כך הרבה מבחר לקנייה, בקרוב תרבות הצריכה תחלש ביותר ותותאם אך ורק לצורכי האדם ההכרחיים ותרבות הצריכה המטורפת תיעלם מהעולם והאנשים יבינו שעדיף לעבוד שעתיים שלש ביום להוצאות בסיסיות בלבד ולא 12 שעות ביום לקניית כל המוצרים האפשריים שיש בחנויות ושאר ההוצאות המיותרות שלא עושים אותנו כלל מאושרים למרבה הפלא. כל המחירים במשק ירדו בהתאמה למצב החדש ויהיו ריאליים לתקופה החדשה העומדת לפקוד אותנו לא יותר משנתיים שלוש. האנשים יבינו שמטרת החיים היא לא רדיפה אחרי ממון כבוד ותענוגים אלא עזרה איש לרעהו.

המון שטרות של דולרים
חשבתם לרגע איך יכול להיות בעולמנו ש 5% מהאנשים בעולם מחזיקים כ 90% מהממון והרכוש בעולם, אז מה הפלא שיש כל כך הרבה עניים בעולם שאין להם מה לאכול, הרי אם היו מחלקים את כל הרכוש בעולם בצורה שווה לא היו כלל רעבים בעולם, ולשם מה לעזאזל זקוק בן אדם אחד ל 10 מיליארד או 900 מיליון בבנקים לעצמו בלבד הרי אלפי משפחות רעבות יכלו להתקיים בסכומים אלו. כל החוסר שוויוניות חייב להיעלם מהעולם, כל תרבות הצריכה המטורפת של מותגים חייבת להיעלם, מי צריך לשלם על מוצר פי 10 בגלל שהוא מותג רק על להראות שיש לנו מותג או בשביל הרושם אנו קונים רבה יותר משאנו צריכים ובמחירים פי 10 ו-20 ממחיריהם הריאליים, רק שהאנשים יבינו זאת ויצרכו הרבה פחות תשוב הכלכלה בעולם להיות שפויה ויציבה ולא יצטרכו לעבוד שעות רבות כל כך תמורת מותגים כדי להעשיר את המליונרים שאוגרים ואוגרים רכוש הנאגר בבנקים והולך ותופח ללא שום שימוש או תועלת לעולם אלא רק לעצמם למרות שחלק גדול מהם לא זקוק אפילו למאית  מרכושם, הם לא יתרמו מהומה לעולם כי הם שומרים את רכושם כי אולי יזדקקו לו אי פעם.

העשירים יבינו זאת רק כאשר תקרוס הכלכלה בעולם לאט לאט כפי שכבר התחיל, ולבסוף לא יהיה לרכושם כל ערך. מעמד הביניים יבין שתרבות הצריכה חייבת להחלש וכך לא יהיה צורך יותר במותגים והבדלי השכר יצטמצמו לרמות נורמליות בין עשירים למעמד הבניים שהוא מנווט את המשק בעולם וכל האליטות במשק תלויים אך ורק בו. כל המחירים ירדו בצורה דרסטית  ומוצרים ימכרו בהתאם ושווים האמיתי ולא כיום שכל מוצא עולה פי 10 משוויו האמיתי בשל הוצאות פרסום גדולות ושאר הוצאות נלוות אשר מייקרות את המוצר הרבה יותר משוויו האמיתי.

התמונה של השטרות למעלה לקוחה מהאתר של כלכליסט.

יש לציין שמתל אביב המחיר ביום ובלילה הוא 150 ש"ח וזהו המחיר גם מרמת גן, גבעתיים ובני ברק בשעות אלו.