נהג מונית נעדר מעכו מעל לשבוע

זהו סיפור מצער שסופו נכון לתאריך 22.12.2010 לא ידוע. הסיפור מראה כמה העבודה של נהגי המוניות בעולם בכלל ובארץ ישראל בפרט לא פשוטה ולעתים אף מסוכנת. נהג מונית מעכו שבסה"כ רוצה להתפרנס, לעבוד, להרוויח את לחמו בעבודה קשה - ולחזור הביתה בשלום, נעדר כבר מעל לשבוע ומאזינה שעלתה לרדיו המפורסם 103 fm מנסה להעביר את אור הזרקורים של התקשורת לאותו מקרה שכולנו מקווים שייפתר בשלום ושנהג המונית עדיין חי ושיימצא בריא ושלם ובמהרה.

על כל פנים, הנה השיחה שנשמעה ברדיו בהנחייתו של נתן זהבי בתאריך 22.12.2010 :

שיחה ברדיו על נהג מונית מעכו שנעדר

שוב פעם, המקרה הזה מדגיש את העובדה שנהגי המוניות הם לא בטלנים שיושבים על הכיסא במכונית ממוזגת ומרוויחים כספים על ימין ועל שמאל, אלא לא רק שהם נוהגים שעות רבות בכבישים המסוכנים של ארצנו (שכידוע גובים קרבנות חיים רבים בשנה, ומשאירים פצועים ונכים אנשים רבים שעוברים תאונות דרכים) הנהגים גם צריכים לסכן את חייהם כאשר הם מעלים נוסעים שעלולים להיות לא שפויים בנפשם או עבריינים שעשויים לפגוע בהם פיזית (כפי שכבר קרה בעבר..). למרות זאת ייתכן שנהג המונית מעכו נעדר מסיבה אחרת וזאת כולנו מקווים ומתפללים לשלומו.

אנו מקווים שרדיו 103 fm יביא את הסיפור לתודעה של הציבור על מנת להגדיל באופן משמעותי את הסיכוי למצוא את נהג המונית הנעדר מעכו שהיא עיר מוכרת וידועה בצפון ישראל.

בשיחה ניתן לשמוע את אחותו של הנעדר פשוט מתחננת בפני ציבור המאזינים והתקשורת לעזור לה למצוא את אחיה. במהלך השיחה מציע נתן זהבי לדוברת לפנות לכתבים בצפון, ולאן שהיא יכולה על מנת להביא את הסיקור התקשורתי הנחוץ כדי שמקרה יגיע לסדר היום הציבורי.

אם מסיבה כלשהי לא ניתן לשמוע את השיחה מעמוד זה אתם מוזמנים להיכנס לשיחה דרך הלינק הבא: נהג מונית מעכו נעדר מעל שבוע

מתברר, שאחותו של נהג המונית הנעדר מתכננת לגשת לבתי דפוס ולנקוט באמצעים נרחבים (לפי דבריה, גם פתחה דף ב-facebook) על מנת להפיץ את הסיפור בכל רחבי הארץ - כל רצונה למצוא את אח שלה היקר חי ובריא. המאזינה אומרת בנחרצות שאין שום סיבה רפואית (שהשדרן נתן רומז עליה כסיבה אפשרית להיעלמות) כזו או אחרת להיעדרות המפתיעה של אחיה, והיא לא שוללת תרחישים כמו עבירה פלילית, לאומנית ושאר תרחישים שקצרה היריעה (והנפש) מלתארם.

המאזינה אומרת שהכתבים פשוט לא מתייחסים אליה (לאחר שנתן זהבי הציעה לה לפנות לכתבים מקומיים בעכו על מנת להפיץ את הסיפור בצורה יעיליה יותר) ואם המקרה שמתארת המאזינה נכון אזי הסיטואציה בה אדם המתחנן על חיי קרוב שלו לא מקבל את הנכונות אפילו לספר על המקרה ולעשות את המינימום האפשרי במסגרת התפקיד התקשורתי של אותו כתב או כתבת.

אנו מבקשים מנהגי המוניות לשמור על עצמם ולהיות מוכנים תמיד ללא נודע ולמצבי חירום שעלולים לפקוד כל אחד בהפתעה וללא התרעה מוקדמת.