מוניות נתב"ג

מוניות לנתב"ג מתל אביב, רמת גן וגבעתיים ביום ב-150 ש"ח - טל.:
052-8927739

מוניות נתב"ג ב - 150 שקל עדיפות על חנייה בנתב"ג או לא ?
סקר חנייה זה מראה עד כמה טועים כלכלית כל ציבור המחנים את רכבם  בנמל התעופה בן גוריון לתקופות קצרות או ארוכות.

חנייה ליום בנתב"ג עולה בין 35 ש"ח ל 130 ש"ח תלוי במרחק החניון מטרמינל 3.
לדוגמא חנייה  ל 10- ימים תעלה לנו 350 ש"ח בחניון המרוחק ביותר בנתב"ג  המצריך לחכות זמן רב להסעות הפנימיות של נתב"ג הלוך וחזור עד לטרמינל 3 וחזרה לרכב בחניון כך שכבר נוספו לכם עוד שעת המתנה לפחות לאוטובוסים הפנימיים בשדה התעופה. יש גם חניון מקורה שמחירו 65 ש"ח.
בחניון הצמוד לטרמינל 3 החנייה תעלה לכם 1300 ש"ח לעשרה ימים ,פי 13 ממחיר מונית תל אביב.
כך אנו רואים  שמאיזור המרכז עדיף להגיע במונית לנתב"ג וכך לחסוך לא רק כסף רב אלא גם זמן ועצבים בלחכות להסעות בשדה התעופה בן גוריון.

הישראלי המצוי קשור לרכבו כל כך עד שמוכן לסבול טלטולים בהסעות, המתנות ארוכות, התנעות הרכב או החלפת גלגלים עקב תקר ,ולשלם מחירי חנייה גבוהים , העיקר שרכבו יחכה לו אחרי הנחיתה בשדה התעופה.

הנסיעה במוניות תל אביב במאה שקלים בלבד לנמל התעופה בן גוריון תחסוך לכם הרבה הוצאות מיותרות , טרטורים רבים ועצבים.

מוניות נתב"ג  גם יחזירו אותכם במחיר מוזל של 120 ש"ח בלבד לתל אביב.
הנסיעה חזרה לתל אביב  עם מוניות תל אביב היא מקומה 2 שער – 23 , שהיא קומה למוניות מוזמנות.
ניתן להזמין את המונית  כבר לפני הטיסה בחו"ל  עיי" שליחת s.m.s עם מספר הטיסה ושעת נחיתה לטלפון הנ"ל, ותקבלו מייד אישור ב – s.m.s .

יש גם את ענין הבטיחות , אחרי הטיסה הארוכה והמעייפת למי יש כוח בכלל לנהוג ברכב ועוד הרבה פעמים גם בפקקים הארוכים באיילון . כך גם שמבחינה בטיחותית עדיף מאד שלא לנהוג אחרי הטיסה, אלא לנסוע עם מוניות נתב"ג   בשקט ובשלוה לביתך.

נוסעים רבים מעדיפים לנסוע לנתב"ג ברכבת גם בשל המחיר הזול , אולם האם הנסיעה ברכבת משתלמת? מבחינת מחיר גם לא כל כך זול בהתחשב ממחיר המונית הלוך וחזור לתחנת הרכבת , מבחינת נוחות לא כל כך , יש גם לקחת מוניות תל אביב עד התחנת רכבת וגם מהתחנת רכבת , להטלטל עם המזוודות ברגל , כך שענין הנוחות כאן בהחלט משחק תפקיד חשוב   .ברכבת גם כל התהליך יקח גם זמן רב בהרבה ממונית המגיעה לביתכם.

לא די שממתינים שעות בטרמינל בשדה התעופה תתוספנה שעות נוספות של תהליך הנסיעה ברכבת כפי שתיארנו כאן.

ועכשו נגיע לרוב ההסעות של ציבור הטסים לחו"ל  והם כמובן השפחות שמסיעות אותכם לשדה התעופה. איזה כיף לקום ב 2 לפנות בוקר ולהעיר את כל המשפחה שתיקח אותכם לשדה ברכב הפרטי של המשפחה וגם תחזיר אותכם ב 5 בבוקר מהשדה תעופה.

חשבתם פעם שאולי עדיף לתת לבני זוג או הילדים לישון בלילה בשקט מאשר להקפיץ אותכם ולהחזיר אותכם באמצע הלילה ולהטריח את כל המשפחה שעות רבות. למה לא לתת להם לישון בלילה היטב. רק בשביל לחסוך את מחיר המונית? השינה של בני משפחתיכם שווה הרבה יותר ממאה שקל מוזלים מחיר המונית.

ובכלל למה להטריח אותם. תפתיעו אותם בהגעה במונית בביתכם ולא בשדה התעופה, כולה נסעתם ל5 ימים או שבועיים.

כנ"ל גם לגבי הילדים שמעירים את אבא או אמא באמצע הלילה בואו תחזירו אותי מנתב"ג,
גם ביום זו טרחה גדולה למשפחה לבוא בפקקים הלוך וחזור לשדה , עדיף כמעט תמיד להזמין מוניות נתב"ג מוניות תל אביב